Information om medlemsavgift och nya medlemskap

Vi vill vidarebefordra information från Reumatikerförbundet angående medlemsavgiften för 2021 och hur du gör om du vill bli medlem i Reumatikerförbundet.

Avisering medlemsavgift 2021
Inbetalningsavin för 2021 års medlemsavgift skickas i eget kuvert och kommer till dig som är medlem omkring 30 november.
Den skickas inte med Reumatikervärlden (som kommer ut omkring 6 december).

Avierna är personliga och har ett unik OCR/referensnummer för varje medlem. Detta OCR numret ”styr” betalningen rätt så att den krediteras rätt person och medlemskapet uppdateras. Ett speciellt bankgiro konto används som bara fungerar ihop med dessa OCR nummer.
Reumatikerförbundet vill INTE att du som medlem betalar in avgiften i förskott utan inväntar avin.

Hösterbjudande medlemskap – gäller endast NYA huvudmedlemmar!
För medlemsavgifter inbetalade efter 1 oktober gäller medlemskapet t o m 31 december 2021. 
Förtydligande: Erbjudandet gäller inte för befintliga medlemmar, för nya dubbelmedlemskap eller för nya medlemskap som betalas med autogiro.

Registrera nya medlemmar
Alla nya medlemmar registreras via formuläret på Reumatikerförbundets hemsida under fliken ”Bli medlem”, reumatiker.se. Du behöver inte vara inloggad för att göra detta.
Använd inte formuläret om du vill anmäla dubbelmedlemskap, familjemedlemskap eller medlemskap i våra riksföreningar, då kontaktar du [email protected]

Välkommen till oss!